با استفاده از این بینش ها و یافته های تخصصی ، برنامه جامع تبلیغات پیامکی خرده ی خود را توسعه دهید.

1. یک پیشنهاد ارزشمند ایجاد کنید

برای شروع ، شما باید مطمئن شوید که پیشنهاد شما ارزش زیادی برای مشترک شما دارد.

مشتریان شما تصمیم گرفتند ارتباطات مداوم را از طریق شما به صورت پیام کوتاه در تلفن های خود دریافت کنند. آنها انتظار دارند با دیگران در کانالهای بازاریابی دیگر متفاوت رفتار شود.

مطالعات اخیر نشان می دهد که 60٪ از مشتریان خرده ی کوپن و تخفیف را انتخاب می کنند. در همین حال ، 14.6٪ برای اطلاعات عمومی کسب و کار شرکت می کنند.

برخی از نمونه های کمپین های پیامکی تخفیف یا کوپنی که می توانید به طور انحصاری برای مشترکان خود ارسال کنید عبارتند از:

  • فقط امروز - هنگام ذکر کد "SECRET TEXT SPECIAL" در ثبت نام ، 15٪ تخفیف در کل خود را دریافت کنید.
  • با 50 دلار یا بیشتر یک کیف رایگان تهیه کنید. فقط "SECRET TEXT SPECIAL" را در ثبت نام کنید. قبل از اینکه همه از بین بروند بیا!

این پیام ها چند کار مهم را انجام می دهند. آنها پیشنهادی ارزشمند و تخفیف محور را ارائه می دهند که فقط به مشترکان پیام کوتاه ارائه می شود.

2. یک احساس اضطرار ایجاد کنید

وقتی نوبت به تبلیغات پیامکی موفق می رسد ، بسیاری از دارندگان مشاغل خرده ی کمی FOMO را در خود دارند. سعی کنید از زبانهایی مانند "زمان محدود" یا "پیشنهاد انحصاری" در کمپین تبلیغاتی پیام کوتاه بعدی خود استفاده کنید. وقتی مشتری های احتمالی و مشتری می دانند که زمان در حال اتمام است ، احتمال بیشتری دارد که اقدام کنند. در حقیقت ، 70٪ از هزاره ها از FOMO به عنوان یک عامل موثر در هنگام های بزرگ نام می برند.

شگفت انگیزترین مشاغل خرده ی - گروپون ، وای فایر ، آمازون - از ویژه فلش و پیشنهادات محدود استفاده می کنند تا گیرندگان بازاریابی متنی را مجاب کنند تا اکنون اقدام کنند.

به عنوان مثال ، می توانید کمپینی مانند:

"از دست ندهید! قبل از تمام شدن بلیط های کنسرت هفته آینده خود را از همین حالا در {# link #} تهیه کنید. "

3. گرافیک های با کیفیت را وارد کنید

شما این جمله را می دانید ، "یک عکس هزار کلمه است." این امر به ویژه در مورد بازاریابی بیشتر صدق می کند و تبلیغات پیامکی تفاوتی ندارد.

بیشتر ارائه دهندگان بازاریابی متنی ، ارسال پیام های MMS را که شامل عکس هستند ، واقعاً آسان می کنند.

گرافیکی که استفاده می کنید باید با تبلیغات ویژه ای که ارسال می کنید همسو باشد. آنها همچنین باید نمای منحصر به فرد کسب و کار یا سازمان شما را داشته باشند.

به عنوان مثال ، اگر کیف رایگان با 50 دلار یا بیشتر را هدیه می دهید ، می توانید عکسی از کیف را که به شما هدیه می دهد ، در آن قرار دهید.

اگر در کل آنها تخفیف می دهید ، یک عکس سریع از محبوب ترین کالاهای خود بگیرید و آن را به همراه پیام قرار دهید.

تبلیغات پیامکی: 4 عنصری که منجر به خرده ی می شوند

 

4- فراخوان اقدام را شامل کنید

مبارزات انتخاباتی شما همیشه باید شامل یک اقدام واضح ، اثبات شده و مختصر باشد. این جایی است که در پیام وجود دارد و به مردم می گویید که می خواهید چه کاری انجام دهند.

به هدف پیام خود و اینکه نتیجه مورد نظر شما چیست فکر کنید. این موارد می تواند مواردی از قبیل وادار کردن آنها به باز تبلیغات ، رزرو مکان یا بازدید از یک صفحه وب باشد.

شما می خواهید مخاطبان خود را تا حد ممکن مستقیم به مقصد هدایت کنید. هنگام برنامه ریزی CTA خود ، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

از افعال عملیاتی استفاده کنید که درک آنها آسان باشد

وقتی می دانید کاربر می خواهد چه کاری انجام دهد ، باید از افعال عملیاتی استفاده کنید که درک آنها آسان باشد. این می تواند شامل مواردی مانند ، کلیک ، استفاده ، بازدید یا نمایش باشد.

موانع بالقوه را از بین ببرید

مطمئن شوید که آن را به روشی نمایش می دهید که دسترسی به آن آسان باشد. کد کوتاه که شما با استفاده باید روشن و آسان به خواندن.

برای کاربران موبایل بهینه سازی کنید

این یکی باید کاملاً واضح باشد. شما در حال ارسال پیام به تلفن همراه کسی هستید ، بنابراین باید مطمئن شوید که عملکرد مکالمه شما در یک دستگاه تلفن همراه به خوبی کار می کند. اگر به یک وب سایت لینک می دهید ، مطمئن شوید که وب سایت برای صفحه نمایش های کوچک و صفحه نمایش لمسی بهینه شده است. این شامل انجام کارهایی مانند داشتن دکمه های بزرگ ، قابل کلیک و زمینه های اطلاعاتی است.

منطقی با بقیه مبارزات

تصویر بزرگتر و روابط بالقوه ای را که کمپین شما ایجاد خواهد کرد به خاطر بسپارید. شما باید اطمینان حاصل کنید که پیام و مارک تجاری در کانالهای مختلف بازاریابی و وب سایتهایی که استفاده می کنید منسجم است.

متناسب با مارک و شخصیت

همیشه به یاد داشته باشید که پیام های شما برای ایجاد ارتباط با مخاطبین شما کار می کنند. اطمینان حاصل کنید که از یک شخصیت تجاری ثابت و جذاب برخوردار هستید. این به شما کمک می کند اعتماد به نفس ایجاد کرده و آگاهی بیشتری در مورد برند ایجاد کنید.

این استراتژی ها را در کمپین بعدی خود قرار دهید

اولین قدم که باید در یک کمپین موفق بردارید ، یافتن یک ارائه دهنده قابل اعتماد برای ارسال پیام های خود است. ارائه دهنده شما فناوری لازم را برای نوشتن سریع و آسان پیام خود ، ضمیمه کردن تصاویر مربوطه و ارسال آن برای بخش کاملاً هدفمند مخاطبان خود ، فراهم می کند.

تیم های پشتیبانی مشتری EZ Texting می توانند شما را در هر مرحله از این فرایند راهنمایی کنند. پس از ثبت نام ، می توانید اولین کمپین های خود را جمع آوری کنید.

می توانید مخاطبین خود را بارگذاری کنید ، برای کمک به دریافت اطلاعات بیشتر یک کمپین اسناد بسازید و اولین پیام قدرتمند خود را بسازید.


ارتقائ سطح امنیت پیام ,استفاده ,دهید ,کمپین ,آسان , این ,تبلیغات پیامکی ,خرده ی ,مطمئن شوید ,آسان باشد ,استفاده کنید ,افعال عملیاتی استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

راهنما سفر شما بیا ارزانی غزلیات یاسررشیدپور مدیر سایت کارشناسان رسمی دادگستری تهران، مشاوران حقوقی و داوری هر چی که بخوای